Az első találkozás az Aquarionnal



Ez nem a "szerelem első látásra" pillanat, mert az már megvolt akkor, amikor először láttam.
Képen persze nem az igazi a hatás, de élőben látni, pláne működés közben és inni is a vízéből, az egy igazi élmény!
Akkor világosan látod, hogy az Aquarion mi mindent tud, milyen könnyű kezelni és tudod, mert nem véletlenül nézted meg, hogy mennyi mindenben fog segíteni. Megfogalmazódik Benned a gondolat, ahogy ez bennem is felszínre tört, hogy nekem kell egy saját Aquarion!

A miértekről most nem írok, arról olvashatsz többet pl. a címlapon>>>

Az otthoni találkozás egészen más!
Nálam a következőképpen zajlott le, miután előző nap megrendeltem a készüléket.

9 éa 17 óra között vártam a futárt a munkahelyemen és déltájban meg is jött. Kifizettem és átvettem a csomagot. Mivel mást is rendeltem egy nagyobb doboz volt, de mikor végre otthon kibontottam akkor "előbújt" a képen látható doboz.
Na, ez igen mondtam magamban, mert egy erős és füllel ellátott dobozt láttam, ami azért érdekes, mert ha máshova is (pl. nyaraláshoz) vinnéd az Aquariont magaddal, akkor legbiztonságosabb ebbe a dobozba tenni.
Nekem pedig volt ilyen szándékom.

Kinyitottam a dobozt és nem csalódtam. Ahogy ígérték, minden egyes apró kiegészítő és tartozék, ami szükséges lehet a bármilyen csaptelepre szereléshez, az a dobozban megtalálható.
Többféle tömítés, csatlakozó a csapokhoz a különféle vízcsap szűrőbetétekhez igazodva és a mosogató alatti bekötéshez az otthoni specialitáshoz alkalmazkodó T elemen kívül szintén minden.

Beszerelésről dvd és leírás magyar nyelven is olyan részletességgel, hogy abszolút laikus is könnyedén beköti a csaphoz a készüléket egy TV reklámblokk ideje alatt.
Én egyébként szintén így tettem, azért is említem. Egy filmet megszakító reklámblokk elején kezdtem a konyhai csap kis szűrőjét letekerni és mire folytatódott a film már a helyén volt bekötve az Aquarion és szűrt. lúgos vizet adott a poharunkba.

Örömünkben vízzel koccintottunk!

De milyen vízzel! Erről bőven olvashatsz az oldalon, ha a menükben és a jobboldali témákban válogatsz.
pH skála

Kérj ingyenes tesztet mailben: vitallaci@gmail.com !

A pH skála logaritmikus léptékű, azaz 10-szeres szorzó van az értékek között. Ez azt jelenti, hogy a savas pH 4 értékű szénsavas ásványvíz például 1.000.000-szor, azaz 1 milliószor savasabb, mint az Aquarion pH 10 értékű lúgos vize!
Szerinted a tested melyiket választja?!

Kattints ide a válaszért>>>